Přeskočit na hlavní obsah

What I got for Christmas 2016

Vánoce jsou svátky klidu a pohody, ale stejně se všichni těšíme na ty dárečky. Já jsem si Štědrý den moc užila, celý den pohádky, ládování cukrovím  a zdobení stromečku. No, a večer salát s řízkem, vyhlížení Ježíška a pak ty dárky. Shrnutí mého dne :D
Já osobně jsem za své dárky ráda a jsem z nich nadšená! Ale stejně Vánoce jsou hlavně o tom být s rodinou a lidmi, které máme rádi. Tak jdeme na to!
Knihy
První, ne tak úplně kniha je Slza obrazem. Teď budu znít jak nějaká blbá fanynka, ale já je fakt miluju. Jejich písnička mají úplně jiný rozměr a Petrův hlas je prostě krásný. U fotek jsou většinou malé odstavečky s textem.

Pak tu mám knihu, která mi udělala největší radost. Je sice nejtenčí ze všech, ale souvisí s Harrym Potterem. Někteří možná už ví, že se jedná o Bajky Barda Beedleho. Je tam i komentář Albuse Brumbála. A je tam napsáno:,, Z původních run přložila Hermiona Grangerová". No není to ůžasné?


Třetí kniha je kniha s názvem Dám ti slunce. Tuhle knížku jsem už viděla u mnoha lidí a většina z nich si jí chválilo. Někde jsem četla, že autorka je Green v sukních. Jsem na 25 stránce a zatím mne to docela abví, ikdyž to je ještě jen takový začátek.

Další kniha je od Julie Buxbaumové  a jmenuje se Řekni mi tři věci. Knížka je z části psaná ve formě emailů, takže se bude číst celkem rychle. Předchozí knihy jsem dostala od rodičů, ale tuhle od strejdy a tety. Anotace této knížky mi trošku připomíná watt knihy, ale snad taková úplně nebude.


Možná byste už řekly, že to jsou snad všechny knihy, ale ne! Mám tu ještě dvě od stejné autorky a je to Eleanor a Park a Fangirl. Knížky určitě znáte, jsou to bestsellery. Fangirl už jsem přečetla. Tyhle jsem také dostala od rodičů.


Oblečení
Já jsem milovník pyžamových kalhot a všech pohodlných věcí na spaní. A tohle je pro mě jako sen. Ty kalhoty jsou fakt DO KO NA LÝ!
Pak jsem také dostala úplně nejvíc tlustý ponožky na světě. Jsou trošku víc teplý než potřebuju, ale stejně jsou super!
A u teplých věcí ještě zůstaneme! Dostala jsem také teplé pyžamo, které je super roztomilé! Vršek je obyčejně bílý a spodek je sladce puntíkatý.
  

Ostatní
Asi jste postřehli takové to velké BUM okolo černé pleťové masky, která má vytahovat černé tečky. Já tu masku dostala pod stromeček a řeknu vám asi tohle, čekala jsem něco lepšího. Maska zachytí suchou kůži a vytáhne jen tečky, které nejsou moc hluboké. Zato, ale po sloupnutí máte pár dní hebkou pokožku. A ano to slupování trochu bolí.
Pak jsem dostala elektrický kartáček OralB. Nevím co bych k němu dál řekla.
Další věcí je selfie tyč/ stativit od značky Gogen. Díky tomu můžu věci fotit normálně a né na deseti krabicích. Fotila jsem s ním i fotky do tohoto článku.



A to je tedy pro dnešní článek všechno. Co jste dostali vy? Podělte se o to v komentářích.  A ano, vím, že je půlka ledna a já vydávám tenhle článek. Jsem trochu opožděná, ale to víte, jste líný člověk a ještě máte všechno oblečení na fotky v pračce. Pak ty fotky fakt moc fotit nejdou.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Christmas talk

Já tak miluji Vánoce a povídání si o nich. Vždycky se můžete dostat k něčemu jinému. A proto jsem si dneska připravila Christmas talk.
Prostě takové povídání, najdu si i možná pár otázek o Vánocích, dám vám sem moje oblíbené věci o Vánocích a bude to prostě takovej mišmaš.
Proč bychom vlastně měli mít ty Vánoce rádi? Vždyť to jsou vlastně prázdniny ke konci roku kdy od ostatních dostaneme nějaké dárky. Ano, sice to tak nějak vypadá, ale to neznamená, že to tak je.
 Vánoce jsou o tom abychom byli s těmi, které máme rádi a aby jsme si s nimi ten čas užili. Je to o tom abychom byli šťastní a s přáteli, protože ti jsou naše štěstí. Dárky, cukroví a dovolená jsou vlastně jen bonus.
Když jsem byla malá Vánoce jsem vlastně opravdu brala jako den kdy dostanu nějaké dárky, ale to asi každé dítě. Ale doteď mám Vánoce spojené se zdobením stromečku, to jsem dělala vždycky s tatínkem.

Když už jsem u těch stromečků, máte doma živá a nebo umělý? My měli živý asi jen třikrát, jinak jsme měli umělý. …

Happiness #1

V téhle nové sérii bych vám ráda říkala o maličkostech, které mne každý den potěší. Možná to je divné, ale já sama si to potřebuji připomínat, takže proč se o štěstí nepodělit i s vámi. Chtěla bych, aby tohle byla taková motivace a oáza štěstí (tohle zní fakt dost špatně, ale chápete mě), takže sem budu dávat i nějaké hezké citáty a obrázky.

Úsměv cizího člověka v tramvaji
Dobrá snídaně
Čokoláda
Koťátka a šťeňátka

Welcome

Ahoj,
vítám tě na tomhle novém blogu. Asi si říkáš proč sweet world, ale na to je jednoduchá odpověď. Jsem dívka, která téměř stále žije ve svém sladkém světě, kde jde vše podle představ.
Ať už počasí, tak i vztahy. No, ale pak je tu taky realita, která mě  ničí. Všude nenávist a zloba. Hmm, ale s tím se musím smířit.
Možná mě znáš z mého skoro dva roky starého blogu storyholky. Ten na internetu sice pořád je a bude, ale už na něj články přistávat nebudou. Přece jenom jsem trochu vyrostla. Zjistila jsem hodně věcí. Třeba, že nejvodnatější řeka Afriky je Kongo. Nebo jak jednoduché je obejmout kluka. A taky, že jsou i lidé, kteří vypadají jako přátelé, ale také tak jenom vypadají. pak tu jsou také lidé, kteří přáteli opravdu jsou. Ale to co máme rádi si musíme pořádně hlídat a starat, jinak to zmizí. Hlídejte si osoby v životě, o které stojíte.

Chtěla bych prostě začít novou kapitolu. Chci aby tenhle blog byl místo, kam budu chodit ráda. Nechci abych se do toho musela nutit. Chci být sa…