Přeskočit na hlavní obsah

Christmas talk

Já tak miluji Vánoce a povídání si o nich. Vždycky se můžete dostat k něčemu jinému. A proto jsem si dneska připravila Christmas talk.
Prostě takové povídání, najdu si i možná pár otázek o Vánocích, dám vám sem moje oblíbené věci o Vánocích a bude to prostě takovej mišmaš.
Proč bychom vlastně měli mít ty Vánoce rádi? Vždyť to jsou vlastně prázdniny ke konci roku kdy od ostatních dostaneme nějaké dárky. Ano, sice to tak nějak vypadá, ale to neznamená, že to tak je.
 Vánoce jsou o tom abychom byli s těmi, které máme rádi a aby jsme si s nimi ten čas užili. Je to o tom abychom byli šťastní a s přáteli, protože ti jsou naše štěstí. Dárky, cukroví a dovolená jsou vlastně jen bonus.
Když jsem byla malá Vánoce jsem vlastně opravdu brala jako den kdy dostanu nějaké dárky, ale to asi každé dítě. Ale doteď mám Vánoce spojené se zdobením stromečku, to jsem dělala vždycky s tatínkem.

Když už jsem u těch stromečků, máte doma živá a nebo umělý? My měli živý asi jen třikrát, jinak jsme měli umělý. Poslední dobou se mi, ale dost zamlouvají ty úplně obyčejně stromečky na zeď( viz obrázek 1). My u zdobení vždy koukáme na pohádky a pojídáme cukroví. Na stromeček věšíme slaměné ozdoby, zvonečky a takové ty ozdoby, které třeba od někoho dostaneme a nebo třeba koupíme odděleně. Pak samozřejmě různé řetězy a světélka.


Několikrát jsem tu už zmínila cukroví. Naši lásku a zároveň nepřítele. Neuvěřitelně nám chutná, ale tloustneme po něm.. Mělo by se to zařídit tak, že ho budeme moct sníst kolik chceme a ani deka nepřibereme, kdo souhlasí? My doma děláme jen linecké, vanilkové rohlíčky, pusinky a vosí hnízda. U nás doma se totiž tak nějak nic jiného nesní. No, a hádejte co! Nemáme zatím skoro žádné.... A pak se divíte, že lidi jsou z Vánoc ve stresu. Tak když nemáme napečeno dost cukroví, jak chcete abychom byli v klidu? (toto je myšleno v legraci).
A jakou máte štědrovečerní večeři? My nejíme kapra, takže máme řízek a ,klasicky, bramborový salát, jak já ho miluji!

Máš koupené všechny dárky?
Jsem na sebe pyšná, že mohu říct ano. Já jsem přesně ten člověk, který si vždycky všechno naplánuje a nevyjde mu to. Tentokrát mi to, ale vyšlo a já mám všechny dárky. Do dvou sice musím dokoupit takovou malinkatou drobnost, ale dát bych je mohla i takhle, takže se ty drobnosti nepočítají.

Říkáš lidem co si přeješ nebo máš raději překvapení?
Mě je to tak nějak jedno.  Rodičům to většinou říkám a kamarádům většinou řeknu, že se mi něco líbí někde a něco tamhle. Nebo s nimi chodím kupovat dárky a vždycky řeknu co se mi líbí.

Je pro tebe těžké vybírat dárky opačnému pohlaví? V jakém smyslu?
Jak u koho. Třeba tátovi nikdy nevím co koupit, ale u bratra to až takový problém není. Jak říkám, záleží u koho.

Změnil ti internet posílání vánočních přání? Jak moc?
No, jak se to řekne. Já jsem jako malá (logicky) nikomu neposílala vánoční přání, protože kdo by v osmi letech myslel na tohle. A teď posílám přes SMS, protože mi přijde takový hezčí než přes FB.

Kdy vytahujete a kdy sundaváte dekorace?
Já bych nejradši dekorovala už v září, ale máme malý byt, takže se nám tam moc dekorací nevejde. Ale začínáme zdobit 1. prosince a ozdoby sundaváme někdo po Novém roce.

Vánoční playlist

Johny Machette feat. Teri Blitzen-Vánoční


Mariah Carey- All IWant For Christmas Is You


Václav Neckář- Půlnoční


Nightwork- Vánoční Čas


Dean Martin- Let It Snow

Sněhulák na tužky <3

Budeme potřebovat- Sklenici
                                   Bílý papír
                                   Černý papír
                                   Oranžový papír
                                   Tavnou pistoli
Postup-
První krok- Nahřejeme si pistoli a změříme si papír na obalení sklenice. Papír si vystřihneme, sklenici v něm obalíme a zalepíme pistolí.
Druhý krok- Z oranžového papíru uděláme nos a lepidlem z pistole ho přilepíme ke sklenici.
Třetí krok- Z černého papíru uděláme oči a jestli chcete můžete ze zbylého bílého papíru udělat odlesky. Oči přilepíme ke sněhulákovi.
Čtvrtý krok- Z černého papíru uděláme kolečka a ta nalepíme na sklenici jako pusu.
Pátý krok- Dovnitř už stačí dát je tyžky, propisky, fixy a pastelky a máme hotovo

Já bych už asi řekla to, že vám už nemám co říct. Pro dnešek. Tak zase někdy.


Komentáře

  1. Toho sněhuláka určitě vyzkouším. Snad se bude bráškovi líbit. :D
    Jinak na tvém minulém blogu jsem četla, že tě velmi zaujala Clarity. Je tomu tak? Jelikož já mám stejný názor. Mohla bys také vyzkoušet Vsadíš se? od cathy-corn. Tento příběh doporučuji všude, je to jednička celého wattpadu a já se do něj prostě zamilovala. Takže, určitě nic nepokazíš tím, že si ho přečteš. Vážně doporučuji. :)
    Ty také píšeš na wattpad nebo jsi jen zavázaná a milá čtenářka? :)
    Přezdívka, kterou teď uvedu je mé jméno na wattpadu.
    Přeji fajn den a hodně inspirace!
    Mirenia124

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Happiness #1

V téhle nové sérii bych vám ráda říkala o maličkostech, které mne každý den potěší. Možná to je divné, ale já sama si to potřebuji připomínat, takže proč se o štěstí nepodělit i s vámi. Chtěla bych, aby tohle byla taková motivace a oáza štěstí (tohle zní fakt dost špatně, ale chápete mě), takže sem budu dávat i nějaké hezké citáty a obrázky.

Úsměv cizího člověka v tramvaji
Dobrá snídaně
Čokoláda
Koťátka a šťeňátka

Welcome

Ahoj,
vítám tě na tomhle novém blogu. Asi si říkáš proč sweet world, ale na to je jednoduchá odpověď. Jsem dívka, která téměř stále žije ve svém sladkém světě, kde jde vše podle představ.
Ať už počasí, tak i vztahy. No, ale pak je tu taky realita, která mě  ničí. Všude nenávist a zloba. Hmm, ale s tím se musím smířit.
Možná mě znáš z mého skoro dva roky starého blogu storyholky. Ten na internetu sice pořád je a bude, ale už na něj články přistávat nebudou. Přece jenom jsem trochu vyrostla. Zjistila jsem hodně věcí. Třeba, že nejvodnatější řeka Afriky je Kongo. Nebo jak jednoduché je obejmout kluka. A taky, že jsou i lidé, kteří vypadají jako přátelé, ale také tak jenom vypadají. pak tu jsou také lidé, kteří přáteli opravdu jsou. Ale to co máme rádi si musíme pořádně hlídat a starat, jinak to zmizí. Hlídejte si osoby v životě, o které stojíte.

Chtěla bych prostě začít novou kapitolu. Chci aby tenhle blog byl místo, kam budu chodit ráda. Nechci abych se do toho musela nutit. Chci být sa…